vrijdag 9 januari 2015

Sneak peek


Een nieuw jaar... een nieuw beestje  :-)


Herriet

19 opmerkingen:

  1. Leuk!!
    Ik denk een muis...hihi, ben heel benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd ik denk ook een muis

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook benieuwd. Ik kwam gisteren toevallig op je blog terecht en ben helemaal enthousiast.
    Ben nu druk bezig met katje kruimel voor mijn zoontje. (grote kat liefhebber) Gelukkig lukt het aardig aangezien ik hiervoor alleen een rechte sjaal heb gehaakt. Je uitleg is zo duidelijk, echt mijn complimenten voor je mooie diertjes. Je hebt er een nieuwe fan bij. Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, Herriët! Je gaat weer snel zeg! Nu alweer een sneak peek van een nieuw beestje! Ik kan het niet bijhouden hoor, wat haken betreft. Ik wil ook nog zo graag weer een olifant maken of een konijn. Net weer een kater Theo klaar met Stonewashed garen, maar toch!

    Fijn weekend alvast! Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tja...lijkt op een muizenneus misschien dus een grote fiep....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk weer een nieuw beestje voor de stip en haak familie! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk ook een muizenneus te zien :-) Ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het gaat vast weer iets supermoois zijn!!! En ja... ik denk ook aan 'n muis... Hihi, een goede vriend voor onze gebreide huiskat Poekie! :)

    Lieve groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk!! Ik denk zomaar dat het 'n muis wordt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat het een muis wordt, hoe bedenk je toch al die diertjes!

    groetjes

    mijnhaaksels.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk ook aan een muis, ben benieuwd!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je vandaag in de HobbyGigant nieuwsbrief staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Spannend wat je deze keeer weer hebt bedacht. Zou het een neusje kunnen zijn van een snoezige muis?

    Veel plezier met het verder ontwerpen en uitwerken van het patroon, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een egeltje denk ik, maar je verrast me telkens weer, dus ik wacht af!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Spannenddd.............ik ga ook voor een muis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kan niet denken wat het wordt, ik zie een neus denk ik, maar voor de rest, ik wacht in spanning af!
    Geen muis denk ik.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Spannend, leuk, spannend, leuk spannend, leuk. En Herriet, je ontwerpt vele malen sneller dan ik haken kan ;-) . Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is incredibly nice, I love your toys :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët