maandag 2 december 2013

Beer Bram


Buiten begint het al aardig koud te worden
vandaar deze winterse knuffel... Beer Bram.


Een gezellige beer in een donkere en lichte variant.
Maar ik weet zeker dat hij het ook goed doet in lekkere felle kleurtjes.


En om in de kerstsfeer te blijven...
Beer Bram is er helemaal klaar voor!


Alleen al door andere kleuren te gebruiken krijg je een leuke kerstbeer.
De beschrijving van het mutsje staat ook op het patroon vermeld.


Wil je Bram ook haken...
het patroon is te bestellen in onze webwinkel.


Herriet

49 opmerkingen:

  1. jaja toch een beer wat een lieverd, en die witte is wel een beetje een ijsbeer,superleuk
    eerst maar even theo afmaken en we zijn ook nog bezig met een aapje en kerstdingetjes
    te veel............... maar veel te leuk om te doen

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk ontwerp weer, Herriët.
    De beer met de gele broek is hier favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die superrrrrrrrrrr leuk en mooi zeg
    Die komt weer op mijn wenslijstje.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige beren, ohhhh als ik toch eens meer tijd had.....
    Groetjes Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is Bram lekker stoer. Super leuk. Ook in die andere kleuren is het een lieverd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb net toch maar bij je besteld, vind het echt een scheetje.

      Verwijderen
  6. Whowwwwww een écht mooie stoere beer :D
    Wat had ik gezegt, dat het een hondje zou worden.........mwa ........bijna goed :$

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk. Ik heb het patroon gelijk besteld. Er zijn veel zwangeren in mijn omgeving dus heb ik wat te doen de komende tijd. Bedankt weer voor deze super mooie creatie.
    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, dat zijn echt geweldige leuke beren geworden. Alle 3. Super!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw!!!! Patroon direct besteld en betaald dus vanaf 15.30 uur kijk ik elke 5 min in mijn mailbox......hoop zo dat ik zo nog kan beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, Herriet ! Wat heerlijk dat jij zo creatief bent met je haaknaald !
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. erg leuk als de rest allemaal eens af is ga ik hem zeker bestellen bram is een schatje
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een echte beer:) ze zien er heel erg leuk uit joh! Leuk met die geel/witte broek, groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat een dotje! Die heeft een enorm hoog knuffel-gehalte! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw, wat mooi! Leuk in al die verschillende varianten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig zeg, super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super! Een patroon om heerlijk alle kanten mee op te kunnen. Weer een topper erbij.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een diversiteit aan leuke brammen gemaakt, ik heb nog een aantal patronen van je die ik nog wil haken eerst die en dan ga ik Bram bestellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn ze toch snoezig supper leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh.. Wauw! Ik kreeg gisteren Theo, Bengel en Snuf van je binnen... maar deze wil ik ook!
    Wat een geweldig leuke beer!
    Hop hop richting webshop!
    Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind Brammetje helemaal geweldig!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is zo leuk en heb het al gekocht!

    groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat prachtig toch weer, wat haak jij mooi!! Zo keurig ziet het er telkens uit, komplimenten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh, daar is ie dan, beer Bram.
    Wat een leukerd. En de kerst-variant, echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Weer een superleuk patroon, Herriet!
    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is dit een ontzettend leuk patroon zeg! Ik ben daarom ook gelijk door-gesurfd naar je webwinkel en heb heb gelijk besteld en betaald. Kan niet wachten om weer eens wat te haken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Herriet!!!! Wat is Bram ontzettend leuk geworden. Vooral de Kerst Bram!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ook besteld! Super leuk.
    Ach en toch bijna niets meer te haken ;)

    Gr. Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. En wat heeft Bram weer een ongelooflijk lieve snoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig zijn ze weer! Die Kerst-Bram spant de kroon, wat is-tie mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mijn Brammetje is klaar ;)! http://vrolijkbyleen.blogspot.be/2014/01/klaar.html

    BeantwoordenVerwijderen
  31. misschien is deze vraag al voorbij gekomen, maar is dit patroon goed te doen voor iemand die net begint met haken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze beer bestaat uit alleen maar vasten. Als je die kunt haken en kan meerderen en minderen dan moet het volgens mij lukken :-)

      Verwijderen
  32. Yesss....wol in huis, patroon gisteravond besteld....

    Klaar voor de start..........(en goed de mail in de gaten houden)

    Zin in !!



    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beste Herriët, welke kleuren heb je gebruikt (basis) voor de witte beer?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët