dinsdag 7 augustus 2012

Rups Roos

Zaterdagavond zijn we thuis gekomen van een heerlijke vakantie in Italië.

We zaten een week aan de Adriatische kust en een week aan het Gardameer 
en hebben genoten van het mooie weer en de omgeving.


Natuurlijk heb ik ook veel gehaakt in deze vakantie...


Deze leuke uiltjes heb ik in de auto gehaakt, ik verveelde me geen moment.
Het patroontje is van Tamara (Matawi`s Crea).


Ook heb ik deze engelse dropjes gehaakt.
Een heel leuk werkje om te doen alleen het afhechten van al die draadjes was wat minder...
Maar het resultaat ziet er mooi uit, ze lijken net echt.

Ook wil ik jullie voorstellen aan RUPS ROOS mijn nieuwste patroontje:




Het patroon van deze vrolijke rups is te bestellen
in onze webwinkel.


Herriet

6 opmerkingen:

  1. wat is deze leuk zeg. volgende maand kan je op mijn bestelling rekenen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey! wat zijn de rupsen leuk. de kleuren combinaties zijn ook zo mooi. in een woord super!!
    groetjes mingel-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er erg mooi en gezellig uit!
    Leuke kleuren combinaties ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou ik er een kan en klaar kunnen kopen ivm artritis in mijn handen?
    Ik ben begonnen maar ik ben bang dat ik m niet afkrijg en nadien teveel pijn.
    Ik hoor het graag Herriet . mijn @ aukje@janauk.net
    Vast bedankt voor welke reaktie dan ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët